Jesteśmy firmą doradczo-rekrutacyjną, specjalizującą się w działaniach z zakresu HR Biznes Partneringu dla firm, wyszukiwaniu i selekcji kandydatów na stanowiska specjalistyczne oraz menedżerskie. Naszym klientom oferujemy kompleksowe doradztwo HR, wspierając zarówno renomowane marki, lokalne przedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje. Nasza praca opiera się na zaufaniu, profesjonalizmie i doskonałej jakości obsługi klienta.
-----------------------------------------
Aktualnie, dla naszego klienta, rozpoznawalnej marki i producenta i lidera w segmencie B2C, z branży FMCG, poszukujemy osobę na stanowisko:
Brand Manager
(Poznań)
Zakres obowiązków:
Realizowanie strategii marketingowej dla kluczowej marki,
Odpowiedzialność za zrozumienie roli marki w życiu konsumenta oraz tworzenie angażujących doświadczeń z nią,
Planowanie i koordynowanie aktywności we współpracy z innymi działami,
Monitorowanie, analizowanie oraz ocena danych oraz otoczenia rynkowego,
Aktywne zarządzanie portfolio marki,
Zarządzanie budżetem marki zgodnie z planem rocznym,
Nadzorowanie i przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych,
Współtworzenie oraz realizowanie strategii komunikacji korporacyjnej.
Oczekiwania wobec kandydata:
Doświadczenie w międzynarodowej współpracy przy projektach digital w branży FMCG (produkty spożywcze),
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kompleksowych projektów marketingowych, wraz z zarządzaniem budżetem i P&L marki,
Praktyczna umiejętność pracy z danymi AC Nielsen,
Biegła znajomość języka angielskiego,
Studia wyższe (mile widziane kierunki: marketing/zarządzanie itp.)
Wysoka świadomość biznesowa, wyczucie rynku oraz panujących trendów,
Doskonała orientacja w zakresie nowych mediów,
Komunikatywność i otwartość,
Kreatywne myślenie oraz nastawienie na szukanie rozwiązań,
Proaktywność w podejmowaniu wyzwań,
Umiejętność samodzielnej pracy oraz nastawienie na realizację celów.
Dlaczego warto:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w międzynarodowej firmie zajmującej pozycję lidera rynkowego, w ramach rocznego projektu marketingowego.
Niezbędne narzędzia pracy: smartfon, laptop,
Pakiet prywatnej opieki medycznej LUX MED,
Onboarding oraz szkolenia,
Pracę w przyjaznej i nastawionej na partnerską współpracę organizacji.