Miejsce pracy:
Poznań
Obszar:
Marketing
Data publikacji:
2025-04-11
Numer referencyjny:
2504020_BM
Dla naszego Klienta - rozpoznawalnej marki i producenta i lidera w segmencie B2C, z branży FMCG, poszukujemy osobę na stanowisko:
 

Brand Manager

(Poznań)

Zakres obowiązków:
  • Realizowanie strategii marketingowej dla kluczowej marki,
  • Odpowiedzialność za zrozumienie roli marki w życiu konsumenta oraz tworzenie angażujących doświadczeń z nią,
  • Planowanie i koordynowanie aktywności we współpracy z innymi działami,
  • Monitorowanie, analizowanie oraz ocena danych oraz otoczenia rynkowego,
  • Aktywne zarządzanie portfolio marki,
  • Zarządzanie budżetem marki zgodnie z planem rocznym,
  • Nadzorowanie i przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych,
  • Współtworzenie oraz realizowanie strategii komunikacji korporacyjnej.

Oczekiwania wobec kandydata:
  • Doświadczenie w międzynarodowej współpracy przy projektach digital w branży FMCG (produkty spożywcze),
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kompleksowych projektów marketingowych, wraz z zarządzaniem budżetem i P&L marki,
  • Praktyczna umiejętność pracy z danymi AC Nielsen,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Studia wyższe (mile widziane kierunki: marketing/zarządzanie itp.)
  • Wysoka świadomość biznesowa, wyczucie rynku oraz panujących trendów,
  • Doskonała orientacja w zakresie nowych mediów,
  • Komunikatywność i otwartość,
  • Kreatywne myślenie oraz nastawienie na szukanie rozwiązań,
  • Proaktywność w podejmowaniu wyzwań,
  • Umiejętność samodzielnej pracy oraz nastawienie na realizację celów.

Dlaczego warto:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w międzynarodowej firmie zajmującej pozycję lidera rynkowego, w ramach rocznego projektu marketingowego.
  • Niezbędne narzędzia pracy: smartfon, laptop,
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej LUX MED,
  • Onboarding oraz szkolenia,
  • Pracę w przyjaznej i nastawionej na partnerską współpracę organizacji.