Miejsce pracy:
Poznań
Obszar:
Marketing
Data publikacji:
2025-04-03
Numer referencyjny:
2504019_JBM
Dla naszego Klienta - rozpoznawalnej marki i producenta i lidera w segmencie B2C, z branży FMCG, poszukujemy osobę na stanowisko:
 

Junior Brand Manager

(Poznań)

Zakres obowiązków:
  • Udział we współtworzeniu i realizowaniu strategii marketingowej dla kluczowej marki,
  • Pomoc w analizach mających na celu zrozumienie roli marki w życiu konsumenta oraz wsparcie przy tworzeniu angażujących doświadczeń z marką,
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy,
  • Monitorowanie, analizowanie, ocena danych oraz otoczenia rynkowego,
  • Wsparcie w zarządzaniu budżetem marki,
  • Udział w realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, przygotowywanie materiałów i wspieranie działań PR.
  • Rozwijanie wiedzy i kompetencji w zakresie zarządzania marką oraz aktywny udział w życiu zespołu marketingowego.

Oczekiwania wobec kandydata:
  • Pierwsze doświadczenia w pracy przy projektach digitalowych, w branży FMCG (produkty spożywcze – mile widziane).
  • Doświadczenie w realizacji projektów marketingowych, budżetowaniu i analizie wyników P&L marki.
  • Znajomość pracy z danymi rynkowymi, w tym narzędzi takich jak AC Nielsen,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość nowych mediów, social mediów i kanałów digitalowych.
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne).
  • Proaktywność, samodzielność w działaniu oraz nastawienie na rozwój i realizację powierzonych celów.

Dlaczego warto:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji, w ramach zatrudnienia do projektu na okres roku.
  • Niezbędne narzędzia pracy: smartfon, laptop,
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej LUX MED,
  • Onboarding oraz szkolenia,
  • Pracę w przyjaznej i nastawionej na partnerską współpracę organizacji.