Miejsce pracy:
Poznań, hybryda
Obszar:
Sprzedaż, Obsługa klienta
Data publikacji:
2025-03-04
Numer referencyjny:
2503018_SOK
Dla naszego klienta, lidera w swojej kategorii, globalnego producenta w branży spożywczej, poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. obsługi klienta (PL + eksport)

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami oraz lokalnymi dystrybutorami.
  • Proaktywne identyfikowanie nowych możliwości biznesowych i wspieranie wprowadzania nowych produktów na rynek.
  • Monitorowanie zamówień, wolumenów sprzedaży i wyników finansowych, aby zapewnić realizację budżetu w wyznaczonym obszarze.
  • Przygotowywanie rocznych budżetów handlowych oraz monitorowanie wyników w porównaniu z założonymi celami.
  • Analiza potrzeb klientów i trendów rynkowych, w celu identyfikacji szans na wzrost.
  • Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu.
  • Przygotowywanie raportów zarządczych, analiz sprzedaży i prezentacji biznesowych.
  • Współpraca z zespołami firmy oraz klientami w celu optymalizacji procesów komercyjnych i operacyjnych.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy z międzynarodowym klientem (preferowane w branży FMCG).
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i prezentacyjne.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Wykształcenie wyższe (licencjat lub magisterium) w zakresie biznesu lub marketingu będzie dużym atutem.
  • Bardzo dobra znajomość finansów, analizy P&L, raportowania i łańcucha wartości.
  • Wysoki poziom samomotywacji, uczciwości, pasji oraz umiejętności analitycznych.

Dlaczego warto:

  • Możliwość pracy z uznaną, globalną marką oraz innymi prestiżowymi produktami.
  • Wynagrodzenie w przedziale 8 000 - 11 000 zł brutto oraz system premiowy uzależniony od wyników.
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, udział w strategicznych projektach i realny wpływ na rozwój marki w regionie.
  • Szkolenia i wsparcie w procesie wdrożenia.
  • Przyjazną atmosferę pracy opartą na wartościach współpracy, innowacyjności i zaangażowania.

Zapraszamy do przesłania CV !:)