Miejsce pracy:
Poznań, hybryda
Obszar:
Marketing
Data publikacji:
2024-08-26
Numer referencyjny:
2408053_ASM
Jesteśmy firmą doradczo-rekrutacyjną, specjalizującą się w działaniach z zakresu HR Biznes Partneringu dla firm, wyszukiwaniu i selekcji kandydatów na stanowiska specjalistyczne oraz menedżerskie. Naszym klientom oferujemy kompleksowe doradztwo HR, wspierając zarówno renomowane marki, lokalne przedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje. Nasza praca opiera się na zaufaniu, profesjonalizmie i doskonałej jakości obsługi klienta. Aktualnie, w związku z rozwojem naszych działań, poszukujemy osoby na stanowisko:
 
 

ASYSTENT/KA DS. MARKETINGU i SOCIAL MEDIÓW

(ok 20 godz./ tygodniowo)

 
Miejsce pracy: Poznań i okolice

Poszukujemy utalentowanej/ego i odpowiedzialnej/ego studenta lub studentki, który/która dołączy do naszego zespołu jako Asystent ds. marketingu i social mediów. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie rozpoznawalności naszej marki w social mediach społecznościowych oraz za nawiązywanie relacji z nowymi klientami i przedstawianie naszej oferty.

Twoje obowiązki: 
 
  • Aktywne promowanie usług Talent Solution, kreowanie angażujących treści oraz prowadzenie kampanii reklamowych online.
  • Publikacja ofert pracy i ich efektywne publikowanie na różnorodnych platformach rekrutacyjnych, w tym talentsolution.pl, portalach pracy i mediach społecznościowych.
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez grupy i kanały social media
  • Przygotowywanie ofert i prezentacji, odpowiadanie na zapytania potencjalnych klientów
  • Opracowywanie grafik w Canvie do publikowanych treści
 
Oczekiwania: 
 
  • Mile widziani studenci specjalizacji: Doradztwo Personalne, Marketing/ EB, Zarządzanie,
  • Proaktywna postawa, poszukiwanie nowych rozwiązań poprawiających efektywność podejmowanych działań
  • Doskonała wiedza z zakresu funkcjonowania (algorytmów i narzędzi) social mediowych (Instagram, Facebook, Linkedin)
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zdolność nawiązywania relacji
  • Pozytywne podejście do pracy oraz poczucie humoru mile widziane!
  • Gotowość do okazjonalnych spotkań w biurze w Poznaniu, które pozwolą Ci zacieśnić więzi z zespołem.

Oferujemy: 
 
  • Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu (pracujemy zdalnie, ale również czasem spotykamy się w biurze)
  • Wynagrodzenie: PODSTAWA 2300-2500 netto + PREMIA od efektów pracy
  • Wyjątkową okazję do zdobycia cennego doświadczenia w branży doradztwa HR i rekrutacyjnej.
  • Praca w zespole doświadczonych profesjonalistów w dziedzinie rekrutacji i HRBP
  • Przyjazne i inspirujące środowisko pracy nastawione na wspólny sukces i dzielenie się wiedzą


Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i zdobywać doświadczenie w fascynującym świecie doradztwa HRowego i rekrutacji, wyślij swoje CV i krótki opis, wyjaśniający, dlaczego to stanowisko jest dla Ciebie odpowiednie:)

Następne kroki:
  1. Analiza przesłanego CV i jeśli Twój profil wpisze się w nasze oczekiwania - odezwiemy się do Ciebie w ciągu 7-10 dni
  2. I etap: Wstępna rozmowa telefoniczna o Tobie i naszych potrzebach (20 min)
  3. Feedback i zaproszenie do kolejnego etapu
  4. II etap: spotkanie rekrutacyjne (45 min / online) + możliwe, że poprosimy Ciebie o wykonanie krótkiego praktycznego zadania
  5. Decyzja
--
Cały proces chcemy zamknąć w ciągu 3 tygodni!