Jesteśmy firmą doradczo-rekrutacyjną, specjalizującą się w działaniach z zakresu HR Biznes Partneringu dla firm, wyszukiwaniu i selekcji kandydatów na stanowiska specjalistyczne oraz menedżerskie. Naszym klientom oferujemy kompleksowe doradztwo HR, wspierając zarówno renomowane marki, lokalne przedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje. Nasza praca opiera się na zaufaniu, profesjonalizmie i doskonałej jakości obsługi klienta. Aktualnie, w związku z rozwojem naszych działań, poszukujemy osoby na stanowisko:
ASYSTENT/KA DS. MARKETINGU i SOCIAL MEDIÓW
(ok 20 godz./ tygodniowo)
Miejsce pracy: Poznań i okolice
Poszukujemy utalentowanej/ego i odpowiedzialnej/ego studenta lub studentki, który/która dołączy do naszego zespołu jako Asystent ds. marketingu i social mediów. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie rozpoznawalności naszej marki w social mediach społecznościowych oraz za nawiązywanie relacji z nowymi klientami i przedstawianie naszej oferty.
Twoje obowiązki:
Aktywne promowanie usług Talent Solution, kreowanie angażujących treści oraz prowadzenie kampanii reklamowych online.
Publikacja ofert pracy i ich efektywne publikowanie na różnorodnych platformach rekrutacyjnych, w tym talentsolution.pl, portalach pracy i mediach społecznościowych.
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez grupy i kanały social media
Przygotowywanie ofert i prezentacji, odpowiadanie na zapytania potencjalnych klientów
Opracowywanie grafik w Canvie do publikowanych treści
Proaktywna postawa, poszukiwanie nowych rozwiązań poprawiających efektywność podejmowanych działań
Doskonała wiedza z zakresu funkcjonowania (algorytmów i narzędzi) social mediowych (Instagram, Facebook, Linkedin)
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zdolność nawiązywania relacji
Pozytywne podejście do pracy oraz poczucie humoru mile widziane!
Gotowość do okazjonalnych spotkań w biurze w Poznaniu, które pozwolą Ci zacieśnić więzi z zespołem.
Oferujemy:
Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu (pracujemy zdalnie, ale również czasem spotykamy się w biurze)
Wynagrodzenie: PODSTAWA 2300-2500 netto + PREMIA od efektów pracy
Wyjątkową okazję do zdobycia cennego doświadczenia w branży doradztwa HR i rekrutacyjnej.
Praca w zespole doświadczonych profesjonalistów w dziedzinie rekrutacji i HRBP
Przyjazne i inspirujące środowisko pracy nastawione na wspólny sukces i dzielenie się wiedzą
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i zdobywać doświadczenie w fascynującym świecie doradztwa HRowego i rekrutacji, wyślij swoje CV i krótki opis, wyjaśniający, dlaczego to stanowisko jest dla Ciebie odpowiednie:)
Następne kroki:
Analiza przesłanego CV i jeśli Twój profil wpisze się w nasze oczekiwania - odezwiemy się do Ciebie w ciągu 7-10 dni
I etap: Wstępna rozmowa telefoniczna o Tobie i naszych potrzebach (20 min)
Feedback i zaproszenie do kolejnego etapu
II etap: spotkanie rekrutacyjne (45 min / online) + możliwe, że poprosimy Ciebie o wykonanie krótkiego praktycznego zadania