Dla naszego klienta, firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej z branży e-commerce poszukujemy osoby na stanowisko:
Digital Marketing Coordinator
Biuro: Wrocław / hybryda
Czym będziesz się zajmować?
inicjowaniem i realizacją strategii marketingowej i komunikacyjnej B2B firmy
tworzeniem kreatywnych i skutecznych treści marketingowych, w tym artykułów, postów na mediach społecznościowych, infografik, filmów i innych materiałów promocyjnych.
optymalizacją treści pod kątem SEO
współpracą z zewnętrznymi agencjami SEM i SEO
współpraca z zarządem w celu zapewnienia spójności i skuteczności działań marketingowych.
analizą wyników działań marketingowych i wprowadzanie niezbędnych modyfikacji w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów.
Oczekiwania wobec kandydata:
min 4 letnie doświadczenie w samodzielnym kreowaniu i inicjowaniu działań digital marketingowych
doskonała umiejętność tworzenia treści marketingowych oraz umiejętność pisania kreatywnych i angażujących tekstów.
znajomość narzędzi i platform marketingowych, takich jak Google Ads, Facebook Ads, SEO.
umiejętność analizy danych i raportowania.
kreatywność i zdolność do generowania nowych pomysłów.
Dlaczego warto:
praca w rozwijającym się środowisku, gdzie Twoje pomysły są doceniane.
możliwość wpływu na strategię marketingową firmy.
współpraca z profesjonalnym zespołem.
elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej (biuro w Poznaniu)