Miejsce pracy:
Wrocław
Obszar:
Digital Marketing
Data publikacji:
2024-07-11
Numer referencyjny:
240740_DM-W
Dla naszego klienta, firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej z branży e-commerce poszukujemy osoby na stanowisko:
 

Digital Marketing Coordinator


Biuro: Wrocław / hybryda


Czym będziesz się zajmować?

  • inicjowaniem i realizacją strategii marketingowej i komunikacyjnej B2B firmy
  • tworzeniem kreatywnych i skutecznych treści marketingowych, w tym artykułów, postów na mediach społecznościowych, infografik, filmów i innych materiałów promocyjnych.
  • optymalizacją treści pod kątem SEO
  • współpracą z zewnętrznymi agencjami SEM i SEO
  • współpraca z zarządem w celu zapewnienia spójności i skuteczności działań marketingowych.
  • analizą wyników działań marketingowych i wprowadzanie niezbędnych modyfikacji w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów.

Oczekiwania wobec kandydata:
  • min 4 letnie doświadczenie w samodzielnym kreowaniu i inicjowaniu działań digital marketingowych
  • doskonała umiejętność tworzenia treści marketingowych oraz umiejętność pisania kreatywnych i angażujących tekstów.
  • znajomość narzędzi i platform marketingowych, takich jak Google Ads, Facebook Ads, SEO.
  • umiejętność analizy danych i raportowania.
  • kreatywność i zdolność do generowania nowych pomysłów.

Dlaczego warto:
  • praca w rozwijającym się środowisku, gdzie Twoje pomysły są doceniane.
  • możliwość wpływu na strategię marketingową firmy.
  • współpraca z profesjonalnym zespołem.
  • elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej (biuro w Poznaniu)