Miejsce pracy:
Poznań / zdalnie
Obszar:
Sprzedaż
Data publikacji:
2023-10-12
Numer referencyjny:
231038_MSOK
Dla naszego klienta – platformy rekrutacyjno-sourcingowej IT-Leaders.pl, poszukujemy dynamicznej, ambitnej i nastawionej na osiąganie sukcesów
osoby na stanowisko:
 

Młodszy Specjalista/ka ds. Obsługi klienta

 
Miejsce pracy: Zdalnie / Poznań
 
Jako Młodszy specjalista/ka ds. obsługi klienta w IT-Leaders.pl Twoim głównym zadaniem będzie wspieranie firm rekrutujących na platformie w korzystaniu z platformy oraz odpowiedź na ich potrzeby. Będziesz odgrywać kluczową rolę w diagnozowaniu potrzeb klientów i proponowaniu odpowiednich usług w ramach platformy IT-Leaders. Twoje działania będą miały na celu budowanie partnerskich relacji, nastawionych na długofalową współpracę z klientami oraz zapewnienie im wysokiej jakości wsparcia.
 
Zakres obowiązków:

Diagnozowanie potrzeb klienta i proponowanie adekwatnych rozwiązań w ramach oferty platformy IT-Leaders
Profesjonalna obsługa firm korzystających z platformy IT-leaders - odpowiadanie na ich zapytania, udzielanie informacji na temat funkcjonalności platformy;
Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, aby zapewnić im bieżące wsparcie i identyfikować nowe możliwości współpracy.
Odpowiedzialność za realizację, wyznaczonych celów sprzedażowych i relacje biznesowe z powierzonymi Klientami.
Analiza wskaźników i wyników poszczególnych rekrutacji i współpraca z zespołem marketingu celem podjęcia  odpowiednich działań nakierowanych na poprawę tych wyników 
 
Oczekiwania wobec kandydata:

Status studenta/studentki 
Mile widziane pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta
Doskonała organizacja pracy, samodzielność w działaniu a także proaktywna
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zdolność łatwego nawiązywania relacji 
Silne nastawienie na cel, determinacja i ambicja w osiąganiu założonych celów
Pozytywne podejście do pracy i radość czerpana z osiąganych wyników! 
Język angielski - mile widziany poziom B2 (ale damy rade jeśli znasz tylko na poziomie podstawowym;-))
Gotowość do okazjonalnych spotkań w biurze w Poznaniu, które pozwolą Ci zacieśnić więzi z zespołem.

Dlaczego warto:

Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności (podstawa 3500-3800 netto + premia od wyników)
Dostęp do wewnętrznej bazy wiedzy oraz zespół nastawiony na dzielenie się wiedzą
Możliwość współpracy z dużymi, znanymi firmami
Praca zdalna (1-2 razy w miesiącu - biuro w Poznaniu)