Dla naszego klienta – platformy rekrutacyjno-sourcingowej IT-Leaders.pl, poszukujemy dynamicznej, ambitnej i nastawionej na osiąganie sukcesów
osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista/ka ds. Obsługi klienta
Miejsce pracy: Zdalnie / Poznań
Jako Młodszy specjalista/ka ds. obsługi klienta w IT-Leaders.pl Twoim głównym zadaniem będzie wspieranie firm rekrutujących na platformie w korzystaniu z platformy oraz odpowiedź na ich potrzeby. Będziesz odgrywać kluczową rolę w diagnozowaniu potrzeb klientów i proponowaniu odpowiednich usług w ramach platformy IT-Leaders. Twoje działania będą miały na celu budowanie partnerskich relacji, nastawionych na długofalową współpracę z klientami oraz zapewnienie im wysokiej jakości wsparcia.
Zakres obowiązków:
Diagnozowanie potrzeb klienta i proponowanie adekwatnych rozwiązań w ramach oferty platformy IT-Leaders
Profesjonalna obsługa firm korzystających z platformy IT-leaders - odpowiadanie na ich zapytania, udzielanie informacji na temat funkcjonalności platformy;
Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, aby zapewnić im bieżące wsparcie i identyfikować nowe możliwości współpracy.
Odpowiedzialność za realizację, wyznaczonych celów sprzedażowych i relacje biznesowe z powierzonymi Klientami.
Analiza wskaźników i wyników poszczególnych rekrutacji i współpraca z zespołem marketingu celem podjęcia odpowiednich działań nakierowanych na poprawę tych wyników
Oczekiwania wobec kandydata:
Status studenta/studentki
Mile widziane pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta
Doskonała organizacja pracy, samodzielność w działaniu a także proaktywna
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zdolność łatwego nawiązywania relacji
Silne nastawienie na cel, determinacja i ambicja w osiąganiu założonych celów
Pozytywne podejście do pracy i radość czerpana z osiąganych wyników!
Język angielski - mile widziany poziom B2 (ale damy rade jeśli znasz tylko na poziomie podstawowym;-))
Gotowość do okazjonalnych spotkań w biurze w Poznaniu, które pozwolą Ci zacieśnić więzi z zespołem.
Dlaczego warto:
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności (podstawa 3500-3800 netto + premia od wyników)
Dostęp do wewnętrznej bazy wiedzy oraz zespół nastawiony na dzielenie się wiedzą
Możliwość współpracy z dużymi, znanymi firmami
Praca zdalna (1-2 razy w miesiącu - biuro w Poznaniu)