Miejsce pracy:
Trójmiasto + województwa: pomorskie, kujawsko-pomorskie, zachodnio-pomorskie, wielkopolskie i lubuskie
Obszar:
Sprzedaż
Data publikacji:
2021-07-01
Numer referencyjny:
2303194_ASM
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy działającej w branży profesjonalnego sprzętu dla gastronomii – poszukujemy osoby na stanowisko


Area Sales Manager
Miejsce pracy: Trójmiasto
+ województwa: pomorskie, kujawsko-pomorskie, zachodnio-pomorskie, wielkopolskie i lubuskie 


Podstawowe zadania i obowiązki na tym stanowisku:
  • promocja sprzętu dla gastronomii wśród klientów – dystrybutorów, klientów końcowych
  • prowadzenie szkoleń, praktycznych warsztatów, doradztwo dla dystrybutorów i klientów końcowych w zakresie oferowanego sprzętu
  • praca związana jest z wyjazdami na terenie województwa mazowieckiego, lubelskiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego (ok. 80% czasu pracy to praca w terenie)

Oczekiwania:
  • bardzo dobre kompetencje w zakresie umiejętności sprzedaży i komunikacji z klientami
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w branży
  • nastawienie na cel, proaktywność i samodzielność
  • pozytywne podejście do swojej roli i zadań
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodą komunikację biznesową (język jest wykorzystywany wewnątrz firmy podczas spotkań, szkoleń, rekrutacja jest prowadzona częściowo w języku angielskim)
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność do pracy związanej z częstymi wyjazdami
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i zdolność do uczenia się nowych programów/rozwiązań IT

Oferta:
  • współpraca w oparciu o umowę B2B
  • wynagrodzenie podstawowe i jasny, czytelny system prowizyjny
  • niezbędne narzędzia pracy – laptop, tablet, telefon komórkowy, oprogramowanie, samochód służbowy, budżet przeznaczony na organizację podróży służbowych
  • nowoczesne narzędzia marketingowe wspomagające sprzedaż
  • wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy
  • uporządkowany i zaplanowany program wdrożenia do pracy, dostarczający wiedzy produktowej, sprzedażowej i dotyczącej samej organizacji.