Dla naszego Klienta – właściciela wyjątkowego miejsca na turystycznej mapie Polski – poszukujemy osoby na stanowisko
Koordynator obiektu
Miejsce pracy: Poznań
Czym będziesz się zajmować?
kompleksową obsługą naszych klientów w zakresie m.in.:
komunikacji z klientami na każdym etapie ich kontaktu z nami – od odpowiedzi na ich zapytanie poprzez dobranie najlepszej oferty, przyjmowanie rezerwacji, organizację pobytu aż po zebranie informacji zwrotnej o ich wrażeniach (w formie mailowej, telefonicznej, bezpośredniej i poprzez platformy turystyczne)
udzielania informacji w odpowiedzi na zapytania klientów
reagowania na wszelkie zgłoszenia klientów w trakcie ich pobytu
nawiązywaniem i utrzymywaniem współpracy z portalami turystycznymi (Booking.com, Slowhop.com, Airbnb.com)
tworzeniem i aktualizowaniem oferty pobytowej – pakietów, ofert specjalnych, akcji promocyjnych
rozwojem oferty pobytowej np. takim zadaniem może być stworzenie i uzupełnianie miejsca umożliwiającego klientom zapoznanie się z okolicą (ulotki, mapki, wizytówki okolicznych obiektów), nawiązanie współpracy w zakresie organizacji spływów kajakowych
poszukiwaniem nowych kanałów dotarcia do klientów
nawiązywaniem, utrzymywanie mi rozwijaniem kontaktów z innymi obiektami
współpracą z agencją social media (a jeśli lubisz i potrafisz samodzielnie tworzyć angażujące treści w social media, to może być to również twoje zadanie)
nadzorem nad dostawami usług w obiekcie np. ekipy sprzątającej
rozwojem oferty pobytowej
Do tych zadań poszukujemy osoby, która:
lubi i potrafi budować dobre relacje z ludźmi, jest naturalna w kontakcie, posiada wysokie kompetencje interpersonalne – to wszystko po to, by nasi goście czuli się u nas zaopiekowani, oczekiwani i ważni
posiada doświadczenie we współpracy z platformami turystycznymi jak m.in. booking.com czy slowhop (nie jest to warunek konieczny, ale mile widziany)
posiada doświadczenie i/lub wykształcenie związane z branżą HoReCa (mile widziane)
jest świetnie zorganizowana, lubi zajmować się różnorodnymi zadaniami, jest przy tym samodzielna
jest urodzonym organizatorem – lubi działać, organizować, koordynować
jest kreatywna - to przyda się w trakcie tworzenia ofert specjalnych czy promocji naszego obiektu
komunikuje się dobrze w języku angielskim – to ważne, ponieważ pojawiają się u nas zagraniczni goście
posiada prawo jazdy kat. B, potrzebne do sporadycznych wyjazdów do naszego obiektu (województwo lubuskie).
Jak jest zorganizowana praca u nas?
współpracujemy w oparciu o umowę B2B
oferujemy wynagrodzenie podstawowe i system prowizyjny
zapewniamy niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer)
otrzymujesz wsparcie potrzebne w okresie wdrożenia, możesz również liczyć na dostawców usług zewnętrznych, którzy będą wspierać twoją pracę (np. zewnętrzna agencja social media)
elastycznie kształtujemy godziny pracy – wiemy, że jest to branża, która wymaga niekiedy pracy w niestandardowych godzinach (popołudnia czy weekendy), ale jeśli ty potrzebujesz czasu w standardowo „biurowych” godzinach nie jest to żadnym problemem
pracujemy stacjonarnie na poznańskich Jeżycach lub zdalnie