Miejsce pracy:
Poznań
Obszar:
Obsługa klienta
Data publikacji:
2022-12-21
Numer referencyjny:
2212157_KO
Dla naszego Klienta – właściciela wyjątkowego miejsca na turystycznej mapie Polski – poszukujemy osoby na stanowisko

Koordynator obiektu
Miejsce pracy: Poznań


Czym będziesz się zajmować?
 
  • kompleksową obsługą naszych klientów w zakresie m.in.:
  • komunikacji z klientami na każdym etapie ich kontaktu z nami – od odpowiedzi na ich zapytanie poprzez dobranie najlepszej oferty, przyjmowanie rezerwacji, organizację pobytu aż po zebranie informacji zwrotnej o ich wrażeniach (w formie mailowej, telefonicznej, bezpośredniej i poprzez platformy turystyczne)
  • udzielania informacji w odpowiedzi na zapytania klientów
  • reagowania na wszelkie zgłoszenia klientów w trakcie ich pobytu
  • nawiązywaniem i utrzymywaniem współpracy z portalami turystycznymi (Booking.com, Slowhop.com, Airbnb.com)
  • tworzeniem i aktualizowaniem oferty pobytowej – pakietów, ofert specjalnych, akcji promocyjnych
  • rozwojem oferty pobytowej np. takim zadaniem może być stworzenie i uzupełnianie miejsca umożliwiającego klientom zapoznanie się z okolicą (ulotki, mapki, wizytówki okolicznych obiektów), nawiązanie współpracy w zakresie organizacji spływów kajakowych
  • poszukiwaniem nowych kanałów dotarcia do klientów
  • nawiązywaniem, utrzymywanie mi rozwijaniem kontaktów z innymi obiektami
  • współpracą z agencją social media (a jeśli lubisz i potrafisz samodzielnie tworzyć angażujące treści w social media, to może być to również twoje zadanie)
  • nadzorem nad dostawami usług w obiekcie np. ekipy sprzątającej
  • rozwojem oferty pobytowej


Do tych zadań poszukujemy osoby, która:
 
  • lubi i potrafi budować dobre relacje z ludźmi, jest naturalna w kontakcie, posiada wysokie kompetencje interpersonalne – to wszystko po to, by nasi goście czuli się u nas zaopiekowani, oczekiwani i ważni
  • posiada doświadczenie we współpracy z platformami turystycznymi jak m.in. booking.com czy slowhop (nie jest to warunek konieczny, ale mile widziany)
  • posiada doświadczenie i/lub wykształcenie związane z branżą HoReCa (mile widziane)
  • jest świetnie zorganizowana, lubi zajmować się różnorodnymi zadaniami, jest przy tym samodzielna
  • jest urodzonym organizatorem – lubi działać, organizować, koordynować
  • jest kreatywna - to przyda się w trakcie tworzenia ofert specjalnych czy promocji naszego obiektu
  • komunikuje się dobrze w języku angielskim – to ważne, ponieważ pojawiają się u nas zagraniczni goście
  • posiada prawo jazdy kat. B, potrzebne do sporadycznych wyjazdów do naszego obiektu (województwo lubuskie).


Jak jest zorganizowana praca u nas?
 
  • współpracujemy w oparciu o umowę B2B
  • oferujemy wynagrodzenie podstawowe i system prowizyjny
  • zapewniamy niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer)
  • otrzymujesz wsparcie potrzebne w okresie wdrożenia, możesz również liczyć na dostawców usług zewnętrznych, którzy będą wspierać twoją pracę (np. zewnętrzna agencja social media)
  • elastycznie kształtujemy godziny pracy – wiemy, że jest to branża, która wymaga niekiedy pracy w niestandardowych godzinach (popołudnia czy weekendy), ale jeśli ty potrzebujesz czasu w standardowo „biurowych” godzinach nie jest to żadnym problemem
  • pracujemy stacjonarnie na poznańskich Jeżycach lub zdalnie