Dla naszego Klienta – międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko:
Digital Marketing Manager
miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
Kierowanie zespołem marketingu cyfrowego odpowiedzialnym za opracowywanie i realizację skutecznych strategii cyfrowych w celu zapewnienia wzrostu wskaźników marki i biznesu,
Rozwijanie umiejętności i motywacji w zespole poprzez mentoring, dzielenie się wiedzą a także praktyczną pracę
Definiowanie i kalibrowanie strategii, taktyki i planu Digital Marketingu (Performance, SEO, Social media, optymalizacja i projektowanie)
Zarządzanie, planowanie i prognozowanie budżetu.
Planowanie, rozwijanie i wykonywanie wszelkich działań cyfrowych
Analizowanie wyników przeprowadzonych działań, raportowanie KPI, wyciąganie wniosków i raportowanie wyników do Zespołu Kierowniczego,
Współpraca z centralą i lokalnymi zespołami
Oczekiwania:
Bogate doświadczenie obszarze Digital Marketingu, poparte sukcesami
Co najmniej 10 lat doświadczenia w sektorze Digital Marketingu
Co najmniej 6-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem
Doświadczenie i sukcesy w kanałach takich jak SEM/PPC/SEO/Social Commerce
Doświadczenie w zakresie analityki, zarządzania danymi i BI
Umiejętność zarządzania projektami (Agile)
Wysoki poziom kompetencji analitycznych i zorientowanych na rozwiązania
Zmysł estetyczny, dbałość o szczegóły, ukierunkowanie na cel
Angielski biegły w mowie i piśmie- warunek konieczny
Dlaczego warto:
Praca w międzynarodowej firmie zajmującej pozycję lidera rynkowego
Renomowana marka o ugruntowanej pozycji rynkowej
Realny wpływ na kierunek rozwoju działań
Przyjazna atmosfera, praca w zespole nastawionym na współpracę
Możliwość częściowej pracy zdalnej
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej firmie.
Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i inne).