Współtworzenie oraz realizacja polityki oraz budżetu działu sprzedaży
Realizacja działań sprzedażowych, w tym aktywny udział w negocjowaniu form współpracy z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi firmy
Budowanie trwałych i dobrych relacji biznesowych z klientami, dbanie o dobre doświadczenia klientów w procesie sprzedaży i obsługi posprzedażowej
Rozwój oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów przez pryzmat kultury organizacji
Udział w kształtowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju w perspektywie całej firmy
WYMAGANIA:
Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – związane z kształtowaniem polityki i budżetu sprzedaży, zarządzaniem kilkuosobowym zespołem sprzedażowym
Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
Opanowany warsztat negocjacyjny, umiejętność prowadzenia rozmów handlowych
Wysokie umiejętności interpersonalne, inteligencja emocjonalna