Dla naszego Klienta - agencji marketingowej realizującej kompleksowe projekty marketingowe dla dużych marek - poszukujemy osoby na stanowisko:
Performance Marketing Specialist
Miejsce pracy: Poznań (hybrydowo)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Samodzielne prowadzenie płatnych kampanii w social mediach nastawionych na konwersję, pozyskanie klienta (w tym opracowywanie strategii i rekomendacji w tym zakresie)
Planowanie, zakup i optymalizacja kampanii online
Analiza rynku i trendów w kanałach cyfrowej komunikacji
Analiza zachowań użytkowników na stronach internetowych
Obsługa i konfiguracja narzędzi analitycznych
Opracowywanie raportów z kampanii
Budowanie ścieżek konwersji i lejków sprzedażowych
WYMAGANIA:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze digital marketingu, mile widziane 2-3 lata (paid social to warunek konieczny)
Znajomość narzędzi m.in.: Facebook Ads Manager, Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Campaign Manager.
Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu reklamowego Pinterest
Umiejętność myślenia analitycznego i właściwej oceny wyników (ruch, konwersje, dane sprzedaży, przepływ użytkowników)
Znajomość trendów w obszarze digital marketingu
Bardzo dobra organizacja pracy
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
OFERUJEMY:
Ciekawą rolę w nowotworzonym zespole digital
Elastyczność odnośnie formy zatrudnienia - B2B, UoP;
Duże wyzwania i energetyzujący model pracy;
Pracę stacjonarną w Poznaniu (centrum miasta), możliwość częściowej pracy w trybie zdalnym