Miejsce pracy:
Poznań
Obszar:
Marketing
Data publikacji:
2022-01-27
Numer referencyjny:
220123_TS
Dla naszego Klienta - agencji marketingowej realizującej kompleksowe projekty marketingowe dla dużych marek - poszukujemy osoby na stanowisko:


Performance Marketing Specialist  
Miejsce pracy: Poznań (hybrydowo)


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Samodzielne prowadzenie płatnych kampanii w social mediach nastawionych na konwersję, pozyskanie klienta (w tym opracowywanie strategii i rekomendacji w tym zakresie)
  • Planowanie, zakup i optymalizacja kampanii online
  • Analiza rynku i trendów w kanałach cyfrowej komunikacji
  • Analiza zachowań użytkowników na stronach internetowych
  • Obsługa i konfiguracja narzędzi analitycznych
  • Opracowywanie raportów z kampanii
  • Budowanie ścieżek konwersji i lejków sprzedażowych


WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze digital marketingu, mile widziane 2-3 lata (paid social to warunek konieczny)
  • Znajomość narzędzi m.in.: Facebook Ads Manager, Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Campaign Manager.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu reklamowego Pinterest
  • Umiejętność myślenia analitycznego i właściwej oceny wyników (ruch, konwersje, dane sprzedaży, przepływ użytkowników)
  • Znajomość trendów w obszarze digital marketingu
  • Bardzo dobra organizacja pracy 
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego


OFERUJEMY:

  • Ciekawą rolę w nowotworzonym zespole digital
  • Elastyczność odnośnie formy zatrudnienia - B2B, UoP;
  • Duże wyzwania i energetyzujący model pracy;
  • Pracę stacjonarną w Poznaniu (centrum miasta), możliwość częściowej pracy w trybie zdalnym
  • Niezbędne narzędzia pracy