Młodszy Specjalista w dziale Obsługi klienta (Technical support)
(½ etatu)
Miejsce pracy: Poznań / praca hybrydowa
Pozostałe zadania:
Obsługa użytkowników, centrum pomocy dla kandydatów i firm w platformie, obsługa chatu (pomoc kandydatom)
Zapewnienie kompletności i aktualności informacji w profilach kandydatów na platformie: kontakt z nowo zarejestrowanymi kandydatami
Publikacja ofert klientów w kanałach Social media
Nawiązywanie kontaktu z nowymi kandydatami, prezentacja atutów platformy
Wsparcie w wyłanianiu kandydatów w platformie IT-Leaders oraz w innych kanałach
Wsparcie techniczne dla firm
Systematyczna praca w systemie CRM
Współpraca z innymi zespołami firmy
Inicjowanie niezbędnych zmian i usprawnień w zakresie ścieżki doświadczeń użytkowników w platformie, udział w projektach rozwojowych spółki;
Czujesz, że to może być Twoje miejsce pracy? Zapraszamy osoby które posiadają:
Podstawową wiedzę z zakresu zagadnień IT (mile widziany kierunek techniczny)
Umiejętności budowania pozytywnych relacji, nastawienie na klienta
Samodzielność, systematyczność, skrupulatność
Obycie w social mediach
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Atrakcyjny i przejrzysty system wynagradzania, oparty na podstawie i prowizji za realizację celów (podstawa: ½ etatu 1300-1500 zł ; pełen etat 2600- 3000 zł netto + comiesięczna prowizja od realizacji planu
Pracę z produktem, który zmienia zasady gry na rynku pracy IT (eliminuje rekrutacyjny spam, wspiera w skutecznym kojarzeniu stron)
Środowisko pracy nastawione na dzielenie się wiedzą
Pracę z różnorodnym i doświadczonym zespołem
Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej (dobrze zlokalizowane biuro w centrum Poznania)