Miejsce pracy:
Poznań/ Hybryda
Obszar:
Sprzedaż/ obsługa klienta
Data publikacji:
2022-01-21
Numer referencyjny:
220121_TS

Młodszy Specjalista w dziale Obsługi klienta (Technical support)


(½ etatu)
 
Miejsce pracy: Poznań / praca hybrydowa
 
 
 
Pozostałe zadania:
  • Obsługa użytkowników, centrum pomocy dla kandydatów i firm w platformie, obsługa chatu (pomoc kandydatom)
  • Zapewnienie kompletności i aktualności informacji w profilach kandydatów na platformie: kontakt z nowo zarejestrowanymi kandydatami
  • Publikacja ofert klientów w kanałach Social media
  • Nawiązywanie kontaktu z nowymi kandydatami, prezentacja atutów platformy
  • Wsparcie w wyłanianiu kandydatów w platformie IT-Leaders oraz w innych kanałach
  • Wsparcie techniczne dla firm
  • Systematyczna praca w systemie CRM
  • Współpraca z innymi zespołami firmy
  • Inicjowanie niezbędnych zmian i usprawnień w zakresie ścieżki doświadczeń użytkowników w platformie, udział w projektach rozwojowych spółki;
 
Czujesz, że to może być Twoje miejsce pracy? Zapraszamy osoby które posiadają:
 
  • Podstawową wiedzę z zakresu zagadnień IT (mile widziany kierunek techniczny)
  • Umiejętności budowania pozytywnych relacji, nastawienie na klienta
  • Samodzielność, systematyczność, skrupulatność
  • Obycie w social mediach
  • Dobra znajomość języka angielskiego
 
Oferujemy:
  • Atrakcyjny i przejrzysty system wynagradzania, oparty na podstawie i prowizji za realizację celów (podstawa: ½ etatu 1300-1500 zł ; pełen etat 2600- 3000 zł netto + comiesięczna prowizja od realizacji planu
  • Pracę z produktem, który zmienia zasady gry na rynku pracy IT (eliminuje rekrutacyjny spam, wspiera w skutecznym kojarzeniu stron)
  • Środowisko pracy nastawione na dzielenie się wiedzą
  • Pracę z różnorodnym i doświadczonym zespołem
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej (dobrze zlokalizowane biuro w centrum Poznania)